Motorhoming Italijoje – galutinis vadovas

Planuojate kelionę ant ratų ar kemperių į Italiją? Norite apžiūrėti gražiausią kaimą Europoje? Čia rasite viską, ką jums reikia žinoti, norint žingsnis po žingsnio važiuoti kempingu ar važiuoti automobiliu Italijoje.

Nepamirškite atsisiųsti žemiau esančio NEMOKAMO Europos namelių ant ratų kelionių kontrolinio sąrašo padės dar lengviau planuoti atostogas Italijoje.

* Mes sunkiai dirbame, kad šis tinklaraštis ir kelionių kelionių svetainė būtų kuo geresnė, pilna jums naudingo turinio. Svetainę palaiko mūsų skaitytojai, taigi, jei perkate naudodamiesi nuorodomis šioje svetainėje, mes galime uždirbti komisinius be jokių papildomų išlaidų. Visos nuomonės lieka mūsų pačių.

Jei jums atrodo, kad šis įrašas yra naudingas, taip pat galite pavaišinti mus kava šio puslapio apačioje – mes pažadame ja mėgautis kurdami daugiau naudingo turinio, kaip šis – mes netgi galime mėgautis sausainiu (ar dviem!)

Motorhomingas Italijoje – kodėl turėtumėte vykti!

Jei ieškote kažkur Europoje, kur galėtumėte apsilankyti su nameliu ant ratų ar kemperiu, ir norite nepaprasto peizažo, gražaus oro ir maisto, tokio gero, kurį per savaitę įdėsite į akmenį, vykti į Italiją.

Keliskart tyrinėjome su savo nameliu ant ratų ir nekantraujame grįžti dar kartą. Paskutinį kartą, kai ėjome, keletą dienų praleidome tyrinėdami Dolomitus; galbūt labiausiai kvapą gniaužianti vieta, kurioje mes net buvome savo furgone ir mes jau kurį laiką keliavome po namelį ant ratų! (Čia galite peržiūrėti mūsų Dolomitų maršruto idėjas)

Mes taip pat mėgavomės kitomis kelionėmis Italijoje, tokiomis kaip Cinque Terre, Italijos ežerai, Roma, Florencija ir žandikaulio kritusi Amalfi pakrantė. Mums patinka istorija, peizažai ir maistas – esu tikras, kad amžinai galėčiau gyventi ant picų, kalconų, spagečių ir itališkų gelsvų.

Šiame įraše mes pasidalinsime su jumis viskuo, ką reikia žinoti, norint važiuoti automobiliu Italijoje, įskaitant atvykimą į Italiją ir kaip suplanuoti maršrutą, kur apsistoti (namelių ant ratų, namelių ar laukinių stovyklaviečių su kemperiu), keletas kelionių keliuose ir lankytinų vietų Šiaurės ir Pietų Italijoje, vairavimo patarimai ir kiti praktiniai patarimai, kurie padės jums nuostabiai praleisti atostogas Italijoje.

Jei tai yra jūsų pirmoji kelionė kempingu į Italiją (arba Europą!), Nepamirškite paimti savo nemokamo kempingo kelionių kontrolinio sąrašo, kuris padės jums planuoti ir organizuoti viską, ko reikia.

Planuojate išvežti savo namelį ant ratų į Europą?

„Europe Motorhome“ kelionių kontrolinis sąrašas - NEMOKAMA

Stovyklavietė Italijoje – kur eiti

Planuodami kelionę ant ratų į Italiją, pirmiausia turite nuspręsti, kur einate (ir kiek laiko turite savo itališkam nuotykiui!)

Jei važiuojate iš Didžiosios Britanijos į Italiją (netrukus tai aptarsime), turite leisti bent vieną dieną atvykti į Prancūziją (keltu arba „Eurotunnel“) į Italijos šiaurę. Žinoma, jei atostogaujate tik savaitę, tai leidžia tik kelioms dienoms apžiūrėti šalį, todėl siūlome apsistoti šalies šiaurėje.

Jei turėsite 10–14 dienų ar ilgesnį turą po Italiją, galite nuvykti daug toliau į pietus, be abejo, iki Neapolio / Pompėjos ir galbūt dar toliau, jei mielai vairuosite kiekvieną dieną.

Kuo daugiau turas po Italiją, tuo labiau suprasite, kad tarp Šiaurės ir Pietų yra keletas didelių skirtumų. Šiaurėje yra daug daugiau turtų. Taip pat yra daugiau kalnų ir daugiau didelių kosmopolitiškų miestų. Pietų Italija yra kur kas mažiau išsivysčiusi, čia yra keletas neįtikėtinų paplūdimių ir kelios salos, kurias galite tyrinėti (arba stovėkite šalia, jei tik galite!)

„Tre Cime di Lavaredo Dolomites“ spalio mėn
Automobilių važiavimas Italijoje – „Tre Cime“

Kada važiuoti namu ant ratų Italijoje

Kaip ir visose Europos kelionėse, KADA yra beveik tokia pat svarbi kaip ir KUR.

Pirmoje kelionėje su namu ant ratų po Italiją rugpjūčio mėnesį vykome tiesiai link Italijos ežerų (vienos populiariausių vietovių Italijoje).

Smagu, kad visur buvo žmonių. Jis buvo toks perkrautas, kad vos radome „Sosta“ su bet kokiu kambariu, o visos stovyklavietės prie ežerų buvo pilnai užsakytos kelis mėnesius.

Tai buvo mūsų kaltė – mes nebuvome suplanavę iš anksto.

Kita vertus, kai mes padarėme savo turą iš Romos į Florenciją (per Pizą), mes nuėjome vasarį. Žemėje buvo sniego, buvo stingdantis šaltis, tačiau žmonių trūkumas lankant atrakcijas kompensavo šalčio faktorių. Praktiškai turėjome keletą muziejų ir populiarių vietų!

Mums mėgstamiausias laikas tyrinėti Italiją yra vėlesnis pavasaris arba ankstyvas ruduo. Spalio pradžioje apžiūrėjome Dolomitus ir oras buvo puikus. Akivaizdu, kad kuo toliau į pietus, tuo šilčiau bus. Sicilija yra vieta, kur italai vyksta norėdami išvengti šaltos temperatūros šiaurėje. Žinoma, jei norite slidinėti su savo nameliu, apsistokite Dolomituose ir mėgaukitės vienais geriausių trasų Europoje.

PATARIMAS: Daugelis kempingų uždaromi žiemą (paprastai rugsėjo pabaigoje arba spalio viduryje) ir neatidaro iki Velykų. Jei tarp tų laikų planuojate keliauti po Italiją kemperiu, turėsite pasinaudoti „Sostas“ ar viešosiomis paslaugomis, kad gautumėte gėlo vandens ir tuščių atliekų.

Planuojate važiavimo maršrutą iš JK į Italiją

Yra keli būdai patekti iš JK į Italiją. Pirmasis klausimas, kurį turėtumėte sau užduoti, kai planuojate kelionę su namu ant ratų Europoje: ar mokate rinkliavas, ar norite važiuoti lėtesniais, bet pigesniais keliais?

Mums dažniausiai važiuojame iš Italijos į Prancūziją iš Prancūzijos ir džiaugiamės galėdami sumokėti rinkliavas / tunelio mokestį ir greičiau nuvykti ten, todėl vykstame į Monblaną Chamonix mieste (nepraleiskite progos sustoti nakvynėje savo namelyje. Mont Blanc papėdėje ir pakelkite keltuvą į Aiguille de Midi – tai įspūdinga!) Iš čia lengva važiuoti per Mont Blanc tunelį ir tada jūs esate Italijoje!

Geriausias namelių ant ratų kelias į Italiją per Prancūziją

Jei planuojate kelionę per Prancūziją į Italiją, mes parengėme keletą geriausių važiuojančių namelių, kemperių, namelių ant ratų ir automobilių važiavimo maršrutų (kartu su apskaičiuotomis rinkliavomis)

Kitas maršrutas, kuriuo važiavome nameliu, yra per Verdono tarpeklį, Prancūzijos Rivjerą, kai vasario mėnesį aplankėme Mentono citrinų festivalį, o paskui pakrante važiavome iki Cinque Terre.

Galiausiai per savo pirmąją kelionę grįžome per Šveicarijos Alpes, palikdami Italijos ežerus ir eidami į šiaurę. Iš ten važiavome per Šveicariją, apvažiavome Lichtenšteiną, pro Strasbūrą, paskui į Liuksemburgą ir Belgiją, kur pagerbėme paskutinę posto ceremoniją prie Menino vartų.

Nepamirškite, jei pasiimsite kemperį į Šveicariją, pasienyje turėsite nusipirkti vinjetę.

Kiti namelių ant ratų ir kemperių maršrutai į Italiją

Jei važiuojate ne iš JK, yra keletas kitų galimybių.

Iš vakarų, jei jau važiuojate automobiliu Ispanijoje, galite gauti vieną iš 3 keltų iš Barselonos į įvairias Italijos vietas, o tai sutaupo daug vairavimo laiko.

Iš rytų galite gauti keltu iš Graikijos į Italiją (arba atvirkščiai!) Yra daugybė maršruto variantų, todėl raskite tinkamiausią.

Jei nenorite plaukti keltu, darykite tai, ką padarėme atvirkščiai, ir važiuokite atgal per Kroatiją ir Slovėniją į Šiaurės Italiją – tai nuostabi kelionė.

Planuojate išvežti savo namelį ant ratų į Europą?

„Europe Motorhome“ kelionių kontrolinis sąrašas - NEMOKAMA

Samdyti namelį ant ratų po Italiją

Žinoma, jei samdote namelį ant ratų, turite atsižvelgti į kitus veiksnius. Jei skrendate, turėsite pasirinkti oro uostą šalia norimos apžiūrėti vietovės. Tada turėsite susirasti nuomos kompaniją su baze šalia ir suplanuoti, kaip patekti iš oro uosto į kemperį.

Jei vairuojate ir samdote, įsitikinkite, kad nuomos kompanija turi kur nors saugiai pastatyti savo automobilį, kol išvykstate po kemperį po Italiją.

SKAITYKITE DAUGIAU: 10 esminių klausimų, kuriuos turite užduoti, kai samdote namelį ant ratų.

Stovyklavietė Italijoje – namelis ant ratų nakčiai

Italijoje galite naudoti keletą tipų namelių ant ratų ir kemperių.

• Kempingai
  • Sostas (tai italai vadina eteriais)
  • Nemokamos patvirtintos namelių ant ratų vietos
  • Kempingas „Wildhome Wild“

Kempingai ant ratų Italijoje

Kempingai Italijoje yra panašūs į kempingus bet kurioje kitoje Europos vietoje. Kai kurie yra kaimiški ir turi pagrindines patalpas, kiti dainuoja, visi šoka su baseinais, privačiu paplūdimiu ir valčių nuoma.

Jei keliaujate ne sezono metu ir planuojate naudotis kempingais, labai rekomenduojame įsigyti „ACSI CampingCard“ narystę – sutaupysite daug pinigų, nes nustatėme, kad kempingai Italijoje yra gana brangūs.

Tikimasi, kad reikės dušo žetono (taip, už papildomą kainą). Taip nutinka net ACSI svetainėse, nors žetoną galite gauti nemokamai. Įspėkite – karštas vanduo duše yra laikmatis, paprastai vienam ženklui trunka 3-5 minutes.

motorhoming Italijoje
Automobilių važiavimas Italijoje – Sosta Italijos ežeruose

Sostas / Aires Italijoje

Sostas yra tai, ką italai vadina „Aires“ patvirtintais nameliais ir kemperiais. Jie dažnai mokami, nors jų rasite atokesnėse vietovėse, kurias galite laisvai naudoti per naktį. Daugelis jų turi paslaugas, nors jų kokybė smarkiai skiriasi, ypač iš šiaurės į pietus.

SKAITYTI DAUGIAU: Sužinokite, kaip mes randame ir naudojame „Sostas“, „Aires“ ir naktines automobilių stovėjimo vietas važiuodami automobiliu Europoje

Žemiau Romos sostas ir aptarnavimo punktai yra daug rečiau, nors nemokama stovyklavietė taip pat yra daugelyje vietų. Camperonline.it yra gera vieta ieškoti, jei „Park4Night“ nėra naudinga.

Paprastai yra vienos ar dviejų dienų sustojimo apribojimas – jie skirti tam, kad galėtumėte pamatyti vietovę ir judėti toliau – neužsibūkite savaitę vienoje vietoje.

Mes nerekomenduojame naudoti greitkelių orų – jie garsėja nesaugumu.

Visada verta investuoti į „aires“ knygą ir internetinę programą tam atvejui, jei jūsų namelyje ant ratų būtų be interneto (arba be „wifi“ signalo). Žinoma, bet kurios knygos minusas yra tas, kad ji paseno, bet nesijaudinkite, jei tai tik metai ar dveji – dauguma informacijos apie eterius per daug nepasikeis

Štai keletas, kuriuos rekomenduojame:

Laukinis kempingas Italijoje namams ant ratų ir kemperiams

Ar galite laukinėje stovyklavietėje Italijoje naudotis motorine transporto priemone?

Laukinis kempingas Italijoje yra techniškai draudžiamas, nors kiekvienas Italijos regionas turi savo taisykles. Gali būti įmanoma gauti vietinio gubernatoriaus leidimą, jei to paprašysite rotušėje.

Tačiau turint šiek tiek sveiko proto ir laikantis apribojimų, dažnai galima likti ne savo tinkle su savo nameliu ar kemperiu.

• Nesistenkite laukinių stovyklų pakrantėje, nebent esate kažkur TIKRAI atokiau (labiau tikėtina, kad bus leidžiama pietuose)
  • Tai sakant, laukiniai kempingai nacionaliniuose parkuose (kaip ir Dolomituose) yra griežtai kontroliuojami, nors mes tai ir valdėme „Val di Funes“.
  • Nebandykite laukinių stovyklų judriose / populiariose vietose, pavyzdžiui, Italijos ežeruose, nebent lankysitės žemiausiu ne sezono metu
  • Jei įmanoma, gaukite žemės savininko leidimą
  • Negalima apsistoti 1 km atstumu nuo užstatytos teritorijos arba 100 m atstumu nuo istorinių pastatų
  • Nestatykite stovėjimo vietos 50 m atstumu nuo nacionalinių kelių arba 150 m atstumu nuo to, kur gaunamas geriamasis vanduo

Į viršų PATARIMAS: Norėdami rasti vietas, galite naudoti „Park4night“ arba „kemperio“ kontaktą. Sužinokite, kaip laukinėje stovykloje su nameliu ant ratų čia

Girdėjome apie žmones, į kuriuos kreiptasi …