Veganas Romoje, Italijoje – kelionių vadovas

romėniški ispaniški žingsniai

Vykstate į Romą, Italiją ir nerimaujate, kaip valgyti veganiškai? Nebūk! Romoje valgyti veganiškai yra lengviau, nei gali pagalvoti! Pagalvokite apie gausų EVOO kiekį, česnaką visame kame, duonos krepšelius, geriausias marinaros picas, pomodoro makaronų padažą, baziliką, raudonėlio kvapą ir geriausias česnakines daržoves – taip, be kiaušinių. Ir tai tik skonis.

Be aštraus maisto, Roma, miestas, sužavės jūsų veganiškus odinius batus. Labai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti su jumis šiuo vadovu …

Roma, Italija

Roma yra vienas iš mano mėgstamiausių miestų. Tai man primena NYC – energiją, šiurkščią, tačiau elegantišką nuojautą. Be to, Italija meta tą itališką malonumą ir istorinę atmosferą. Dabar buvau Romoje tris kartus ir tikrai grįšiu dar kartą – šis vadovas augs!

Ir šios dienos vadovas skirtas ne tik veganams. Žemiau esantys restoranai yra skanūs visiems.

Štai keletas mano mėgstamiausių Restoranai, viešbučiai ir ką veikti Romoje – taip pat kai kurie pagrindiniai patarimai, kaip užsisakyti augalinius produktus Italijoje, drabužių spintos patarimai ir paskutinis patarimas!…

da francesco rome
laiminga mergina – valgo geriausia paprasti „Olio“ makaronai ir didžiulė lėkštė česnakinių žalumynų – lauke – „Da Francesco“

Romos kelionių vadovas:

Tos blizgios Romos akmenimis grįstos gatvės laukia …

Roma yra viena iš mano mėgstamiausių vietų pavalgyti! Štai kelios to priežastys …

Veganas Romoje, Italijoje Restoranai:

8. Gunther Gelateria
  9. „Caffe Greco“

1 – Emos picerija

(Tinka veganams) Jie mus suspaudė paskutinę minutę, bet mums buvo pasakyta, kad mes turime tik valandą laiko valgyti ir bėgioti. Keista, bet gerai. Mes sėdėjome lauke apsupti šilumos lempų ir energingos vakarienių grupės. Maistas atsirado greitai ir viskas buvo skanu. Aš turėjau avokadų ir pankolių salotų – gaivinančių ir maitinančių. Po to – marinaros pica su grybais. Jų picos turi ploną krekingo stiliaus plutą. Tikrai miela! TAIP jie laikosi valandos trukmės sėdimų vietų limito. Ar bent jau įtemptomis naktimis. Emos picerija

emos picos Roma
Emos plona plutos pica – marinara

2 – Del Forno Alla Soffitta

(Tinka veganams) Tai yra mūsų asmeninė maža vieta. Dabar buvome kelis kartus. Radau „Instagram“. Aš norėjau puošnios picos ir būtent tai radome šiame kaimynystės perle. Picos yra purios, tobulos juodai dėmėtos plutos. Aš visada gaunu česnakinių špinatų pusę. Jie duoda jums milžinišką lėkštę – prikrautą EVOO ir česnako. Mano vyras gauna makaronų ir visada mėgsta savo patiekalą. Del Forno Alla Soffitta

„Del Forno“ „Alla Soffitta“ marinaros pica su grybais
Del Forno Alla Soffitta marinaros pica su grybais

3 – „Grezzo Chocolateria“

Pagaliau turėjau progą aplankyti „Grezzo“ savo paskutinio vizito metu. Jie yra 100% veganai ir patiekia triufelius, pyragus, sausainius ir kitus desertus. Jie taip pat turi gelato ir gamina keletą kokteilių bei kavos gėrimų. Man patiko sausainiai ir trumai. Parsivežėme ir keletą su savimi namo. Labai miela vieta bet kuriam šokolado mėgėjui !! Grezzo

triufelių ir rudakakių kąsnių „Grezzo Chocolateria“
triufeliai ir rudakakniai kąsniai „Grezzo Chocolateria“

4 – Da Francesco

Tai buvo mano draugės Leslie, kuri yra mano ekspertė visais Italijos klausimais, rekomendacija. Ir tai buvo nuostabu! Mes sėdėjome lauke ir užsisakėme skanių makaronų – jie taip pat turėjo nuostabias daržovių puses. Aš užsisakiau natūraliai veganiškų „Olio“ makaronų, kurie buvo labai paprastas EVOO ir česnako derinys, raudonųjų pipirų užuomina – taip paprasta, bet buvo taip gera! Tikrai gyva scena su vietinių žmonių minia. Da Francesco