Kelionių patarimai Italijos Umbrijoje

Turinys[Hide][Show]

Italijos Umbrijos regionas yra toks pat gražus ir dar skanesnis už turistų kaimynę Toskaną. Taip sako „Traveling Foodie“ mama Connie Walsh, kuri dalijasi vinjetėmis iš savo neseniai vykusios kelionės su mama ir dukra. Ji lažinasi, kad tu myli Umbriją taip pat, kaip ir jie. „TravelingMam“ patarimai įtraukti!

kapučinai ir pyragaičiai „Sandri's“ mieste Perudijoje-Umbrijos Italijoje.

Atskleidimas: šiame įraše yra filialų nuorodų. Jei spustelėsite ir nusipirksite, „TravelingMom“ gali gauti nedidelį komisinį mokestį be papildomo mokesčio.

„Connie & Brigitte“ mėgaujasi kapučinu ir pyragaičiais „Sandri’s“ mieste Perudijoje. Nuotraukų kreditas: Connie Walsh

Umbrija Italija – ten patekti yra pusė linksmybių

„Kita stotelė, Umbrijos Italija“, – sakėme galvodami: „Kaip mums pasisekė?”

Prisijunkite prie mūsų NAUJOS „Facebook“ bendruomenės: palengvinkite keliones.
Pažadame, kad visada pasakysime tai, ką pasakytume savo geriausiam draugui – kas tinka vaikams, kas ne ir ką reikia žinoti prieš einant į geriausią. Šeima. Atostogos. Kada nors. Mūsų kelionių ekspertų grupė yra pasirengusi atsakyti į jūsų kelionės klausimus!

Buvo saulėtas spalio rytas elegantiškame Italijos sepijos atspalvio Parmos mieste. Su dukra Brigitte pasiėmėme išsinuomotą automobilį.

Dalyvavau konferencijoje ir dariau išankstinį darbą būsimam turui po Umbriją. Džiaugiausi, kad Brigitte galėjo prisijungti prie manęs. Mes gerai keliaujame kartu – apskritai. Na, buvo keli nedideli ginčai, akių sukimasis ir šauksmai „Žiūrėk! bet daug juoko ir daug „Paragauk šio!“ ir „Pažiūrėk į tai!”

Kelionės mamos patarimas #1: Aš labai rekomenduoju naudoti „Auto Europe“ (www.autoeurope.com) JAV įsikūręs konsolidatorius, dirbantis su visais pagrindiniais prekių ženklais ir siūlantis konkurencingą kainą bei puikų klientų aptarnavimą.

Kelionės mamos patarimas #2: Iš anksto užsisakykite GPS. Mes nuskridome į Umbrijos miestą Asyžių, sureguliavę Italijos operą, ir pataikėme į A1.

Aha, Maistas

Umbrija, kaip ir kiti Italijos regionai, turi savo unikalią virtuvę ir makaronus. Pavyzdys strozapretasi („kunigas smauglys“). Umbriečiai mėgsta savo šerno ragù ir garbina triufelius. O vynas! Pagalvokite, kaip pasimėgauti „Sagrantino di Montefalco“ – nuostabia raudona spalva ar atvėsinta taurele traškios „Orvieto“ vietoje.

Vairavimo džiaugsmas Italijoje yra galimybė atsisukti nuo A1 ir patirti kažką ypatingo. Keliaudami į Asyžių – ir alkani – nuvykome į mažą miestelį ir atsitiko Ristorante Maga Magò. Žavus. Džiaugėmės, kad mus pasitiko virtuvės šefas Eframas. Gimęs Italijoje, jis užaugo Filadelfijoje ir savo aistra bei nuostabiais įgūdžiais grįžo namo, kad užaugintų savo šeimą ir atidarytų restoraną.

– Ką aš tau galiu paruošti? jis paklausė. „Cacio e Pepe“ ir „Spaghetti Carbonara“?

Kelionės patarimas: Vienas iš mėgstamiausių dalykų, kuriuos turime padaryti atostogaudami, yra samdyti fotografą šeimos nuotraukoms. Tai ypatinga dovana ir suvenyras, kurį branginame. Mes naudojame „Flytographer“, norėdami užsisakyti vietinį fotografą, esantį rajone, į kurį keliaujame. Pasinaudokite šia nuoroda ir gausite 25 USD nuolaidą savo fotosesijai.

Padaryta! Delizioso!

Man labai patiko Eframas, ir mes ilgai šnekučiavomės ir valgėme gelato. Čia yra jūsų GPS adresas Via Montecarelli, 2, 50031 Barberino di Mugello FI. Pasakykite Eframui Connie ir Brigitte.

Vakarienė surengta Umbrijos sodyboje.
Namuose organizuota vakarienė Umbrijos sodyboje. Nuotraukų kreditas: Connie Walsh

Asyžius – mes atvykome

Atvykome į Asyžą sutemus ir buvome paversti šio gražiai išsaugoto viduramžių kalvų miestelio vaizdu, visiškai apšviestu. Jos didžiuliai pastatai-XIV a. Pilis Rocca Maggiore, kuri stovi ant viršaus, ir, žinoma, didžiulė Šv. Pranciškaus bazilika-kelia baimę. Tai viena iš pagrindinių Italijos UNESCO vietų.

Assisi kasa

Mes patikrinome Viešbutis „Giotto“, kurį pasirinkome dėl artumo Šv. Pranciškaus bazilikai (vos 5 minutės pėsčiomis) ir privilegijoms stovėti. Pakankamai gražus 4 žvaigždučių viešbutis siūlo gerą aptarnavimą, nemokamus pusryčius ir nuostabius vaizdus. Mes buvome užsisakę pradinio lygio klasikinį kambarį, kuris pasirodė šiek tiek retas vienuolės kameros būdu. Bet jokių nusiskundimų.

Kalbant apie vienuoles, norėčiau grįžti į Asyžių ir praleisti keletą naktų Nun Assisi Relais & Spa Museum Hotel. Įsikūręs buvusiame XIII a. Vienuolyne, jis yra prabangus šiuolaikiškai ir gali pasigirti žavingais kiemais, gurmaniškais valgiais ir epiniu SPA, išgraviruotu iš senovės Romos amfiteatro. Yra apie ką pagalvoti – ir viskas Mamos patarimas #3.

Ypatingas vizitasSan Francesco bazilika

The raison d’être Jūs aplankysite šį atmosferinį, dvasingą Asyžiaus miestą, kad aplankytumėte Šv. Pranciškaus baziliką. Joje pagerbiama viena mylimiausių katalikybės figūrų – Šv. Pranciškus – Italijos (taip pat gyvūnų ir ekologijos) globėjas. Jis čia gimė turtingoje šeimoje, tačiau vengė materialinių gėrybių, apėmė skurdą ir įkūrė pranciškonų vienuolių ordiną. (Jaučiausi šiek tiek kaltas, geisdamas širdyje nakvoti prabangiame „Relais & Spa“.)

Didžioji bazilika buvo pradėta statyti po 1228 m. Šventojo Pranciškaus mirties. Ji padalinta į viršutinę ir apatinę bažnyčias (kur yra palaidotas Šv. Pranciškus) ir puošia nuostabias garsaus Florencijos dailininko Giotto freskas, vaizduojančias šventojo gyvenimą ir dvasią. . Stulbinantis.

Asyžiuje būtų galima lengvai praleisti visą dieną. Yra tiek daug ką pamatyti, įskaitant San Rufino katedrą, rožinę ir baltą Šv. Klaros baziliką, pagerbiančią vargšų Klarų ordino įkūrėją, ir mažytę San Damiano bažnyčią, esančią lauke tarp alyvmedžių.

Kelionės mamos patarimas # 4: Išsinuomokite gidą, tačiau laisvalaikiu sukurkite klajones ir mėgaukitės stebinčiais žmones. Kada eiti? Venkite vasaros mėnesių, kai tvyro karštis ir knibždėte knibžda piligrimų minios. Pavasaris ir ruduo yra gražūs, o Kalėdos čia, su savo gimimo scenomis ir turgiais, suteiks ypatingų atostogų šeimai.

Paminklas tapytojui Pietro Vannucci
Paminklas tapytojui Pietro Vannucci. Nuotraukų kreditas: Connie Walsh

Vėl pakeliui – į Perudiją

Gražus ir istorinis Perudijos miestas yra Umbrijos Italijos regiono sostinė ir čia įsikūręs prestižinis Perudžos universitetas. Jos tarptautinis studentų būrys sukuria daug jaunatviškos energijos ir yra žavus kontrastas visoms etruskų ir romėnų civilizacijų liekanoms bei viduramžių meno ir architektūros turtams. Mums tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio.

Perudža yra ideali vieta tyrinėti Umbriją.

Kelionės mamos patarimas # 5: Apsistokite „senamiestyje“ istoriniame centre arba šalia jo. Plati tik pėstiesiems skirta pagrindinė gatvė, vadinama „Corso Vannucci“, prasideda nuo nedidelio parko ir baigiasi prie įžymiosios Piazza IV Novembre aikštės su „Instagram“ vertu fontanu „Maggiore“. Vietiniai gyventojai čia susirinko šimtmečius. Bulvare gausu restoranų, kavinių šaligatviuose ir madingų parduotuvių. Gatvės muzikantai pateikia garso takelį. Arkiniai laiptai vilioja ir veda į siauras akmenimis grįstas gatves, kurias reikia ištirti. Perudža yra šokolado sinonimas. Kiekvieną spalį ji švenčia savo firminius saldainius su dideliu festivaliu „Eurochocolate“. Liepos mėnesį mieste vyksta 10 dienų tarptautinis džiazo festivalis, pritraukiantis muzikos mylėtojus iš viso pasaulio. Kiekvieno mėnesio ketvirtą sekmadienį vyksta siaubingas sendaikčių turgus.

„La Taverna“ yra restoranas Italijoje, Perugia Umbrijoje
Paslėptas- „La Taverna“- vienas geriausių Perudijos restoranų. Nuotraukų kreditas: Connie Walsh

„Sina Brufani“ viešbutis

Mums labai patiko viešnagė elegantiškame Perudijos „Sina Brufani“ viešbutyje. Jis stovi prie Corso Vannucci galvos ir nustebina jo svečius panoraminiu vaizdu į žaliuojantį Umbrijos slėnį. Tikrai žalia širdis. „Brufani“ dekoras – a la brokatas ir kutai – pagerbia dienas, kai jo svečiai buvo tokie kaip karalienė motina ir Čarlis Čaplinas. Kambariai yra per dideli, ir visi mėgsta požeminį baseiną. Jo stiklinis dugnas atskleidžia atkastą etruskų sieną.

Eikite į Hills

Umbrija gali pasigirti kalnuotų miestų koronetu, kurių kiekvienas turi savo asmenybę. Jei nuspręsite nevažiuoti, daugelis yra pasiekiami autobusu ar traukiniu iš Perudžos, todėl galima lengvai suorganizuoti privačias ekskursijas.

Kelionės mamos patarimas Nr. 6: Ekspatų ir Umbrijos kelionių vadovė Anne Robichaud yra įkvepiančiai aistringa regionui. Tarp jos draugų yra tie, kurie ištisą kartą dirbo žemę, o daugelio jos kelionių akcentas-autentiški valgiai nuo stalo iki stalo-vieni geriausių, kokius tik esame patyrę. Jei keliaujate su vaikais, jiems patiks ūkiai ir pamatyti gyvūnus.

Pagalvok apie:

Deruta– Žinomas dėl savo keramikos, ypač ryškios spalvos maiolikos. Stebėkite, kaip amatininkai kuria šiuos gražius kūrinius, naudodamiesi XIV a. Ir apsipirkite!

Spello– Be abejo, gražiausias Umbrijos kalvų miestas. Vasarą medaus spalvos namus puošia kabančios pintinės ir gėlių vazonai. Pietūs lauke Enoteca Properzio ir Roberto Angelini

OrvietoNamas, kuriame yra viena iš architektūriškai svarbiausių Europos katedrų ir garsi baltais vynais (DOC) „Orvieto“ ir „Orvieto Classico“. Vynuogynai ir alyvmedžių giraitės gausybė.

Norcia –Šis puikus miestas yra gastronominis „lankytinas objektas“. Ateikite maisto ir pasivaikščiokite.

Bet palaukite, yra daugiau! Bevagna, Gubbio, Spoleto, Todi. Narni, Marmore

Atkurta troba Asyžiaus kaime-Umbrijos Italijoje
Atkurta troba Asyžiaus kaime. Nuotraukų kreditas: Connie Walsh

Apie Vaikus

Kelionės po Umbriją Italijoje nėra vaikams tinkamos atostogos, tačiau jaunuoliams ir paaugliams labai patiks. Romos griuvėsiai, tvirtovės ir požeminiai miestai, tokie kaip Perudžos „Rocca Paolinait’s“, yra istorijos pamoka be skausmo. Ekskursija į šokolado fabriką „Fabbrica di Perugina“ (Baci Perugina) tikrai bus sėkmingas. Žygiai pėsčiomis ir, jei lankotės sezono metu, triufelių medžioklė būtų malonumas vaikams. Jei jūsų gaujai reikia „šokti į ežerą“, ten yra Trasimeno ežeras, apsuptas alyvmedžių giraitėmis ir saulėgrąžų laukais. Apsvarstykite kelias dienas Castiglione del Lago kaime.

Umbrija Italija – logistika

Perudža yra maždaug vienodu atstumu nuo Romos ir Florencijos oro uostų – maždaug 2½ kelio automobiliu. Jis lengvai pasiekiamas traukiniu.

Umbrijos Italijos kelionių vadovas
Perskaitykite visą mūsų Umbrijos Italijos vadovą. Keliaukite išbandyti maisto, pamatykite gražias vietas, įskaitant Perudžiją. #kelionė #šeimos kelionė #Italija