Kaip kelionės keičia jūsų požiūrį. 10 dalykų, dėl kurių nereikia jaudintis.

Jei galvojate apie kelionę, ar tai būtų aplink pasaulį, ar dviejų savaičių atostogas, tada žinokite, kad ne tik turėsite užimti vietą drabužių keitimui, bet ir turėsite sutalpinti naują komplektą. nuomonių.

Kelionės neįtikėtinais būdais keičia jūsų požiūrį į pasaulį. Tiek to, kad grįžę iš atostogų nustebsite kaip žemėje pergyvenote gyvenimą su tiek daug rūpesčių ir klaidingų nuomonių.

Šiame įraše yra partnerių nuorodų. Jie jums nieko nekainuoja, bet jei juos panaudosite, mes sumokėsime nedidelę komisiją.

Mes nusprendėme metus su vaikais keliauti po pasaulį ir dabar keliaujame septynis mėnesius.

Iki šiol įveikėme 43 000 mylių, buvome dvylikoje skirtingų šalių, keturiasdešimt dviejose atskirose valstijose, kalbėjome dešimt skirtingų kalbų ir praleidome kažkur 47 000 USD.

Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl mes ėmėmės tokios „dėžutės“ rizikos, buvo ta, kad galėtume patirti pasaulį kitaip nei patogus, saugus ir privilegijuotas gyvenimas Naujojoje Zelandijoje. Mes labai norėjome ne tik patirti nuotykių, bet ir leisti vaikams (ir mums) pamatyti pasaulį kitu požiūriu.

A

Kaip kelionės keičia jūsų požiūrį

Tiek daug mūsų nuomonės ir nuomonės susiformuoja dėl to, ką girdime per radiją, žiūrime per televiziją ar skaitome apie socialinius tinklus.

Klausomės baugintojų, kurie mus smarkiai nukentėjo nuo pražūties ir niūrių kelionių istorijų. Dėl to nusprendžiame, kad galbūt tos kelionės nepadarysime.

Galbūt neskatinsime savo vaikų keliauti; mes sakome sau, kad pasaulis yra baisi vieta ir mums geriausia likti namuose.

Prašau to nedaryti. Nepraleiskite progos keliauti ar atostogauti taip reikalingų atostogų ir leiskite kelionių stebuklui jus pakeisti geriau.

Kelionės atneša daug pokyčių. Įskaitant:

• Keliaudami tampate labiau bendraujantys
  • Tai suteikia jums pasitikėjimo.
  • Tai leidžia suprasti, kad norint praleisti laiką nereikia išleisti didžiulės pinigų sumos
  • Kelionės daro jus tolerantišką. Savo ir kitų. Tai skatina empatiją.
  • Suteikia jums gerą humoro jausmą
  • Išryškina savyje optimistą.
  • Ir moko mąstyti už rėmų.

Didžiausias dalykas, kurį visi pastebėjome būdami šioje kelionėje, yra tai, kaip kardinaliai kelionės pakeitė mūsų nuomonę apie daugybę dalykų. Ir mano vaikų perspektyva pasikeitė nei tikėtina.

Matyti pasaulį ir visa tai, kas į tave meta iš kito požiūrio taško, reiškia, kad sugebi susitvarkyti ir toleruoti įvairiausias patirtis ir klausimus.

Niekada neleiskite niekam pasakyti, kad esate per senas keliauti ar esate per daug pasiryžęs pakeisti savo požiūrį į ką nors. Tai tiesiog netiesa.

a

10 būdų, kaip jūsų požiūris bus pakeistas kelionių metu.

# 1: pasitikėjimas.

a

Senoji perspektyva. Prieš mums išvykstant keliauti, aš virpėjau ir purtau minties nueiti pas kaimyną ir paprašyti pasiskolinti cukraus. Dabar nieko negalvočiau užsukti į svetimus namus ir nemokamai miegoti ant jų sofos.

Nauja perspektyva: Pasaulis nėra pripildytas siaubingų žmonių, laukiančių apiplėšti ir užpulti tave. Yra milijonai malonių, paslaugių nuostabių žmonių, kurie mielai padovanotų paltą nuo nugaros. Išeik ir surask juos.

Žvilgsnis į tai, kaip kelionės keičia jūsų požiūrį į gyvenimą

Tęsk!! Tu gali tai padaryti!!

# 2: Skirtingos nuomonės

Senoji perspektyva. Jei kas prieš mane būtų paklausęs mano minčių apie sutvarkytą santuoką, tikriausiai būčiau atsakęs tokiu pat nemokšišku bambėjimu, kad didelė dalis pasaulio.

Greitai pirmyn į ramią naktį Indijoje, sėdint po žvaigždėmis ir iš pirmų lūpų girdint tėvą, kuris ketina sudaryti savo dukterį pagal sutuoktines, ir tada kalbėtis su pačia dukra.

Nauja perspektyva. Kas būtų geresnis būdas nei turėti nuomonę šia tema, jei ne taip sakant išgirsti įrodymus iš žirgo burnos. Neįkainojamas. Jei yra kažkas, apie kurį norėtumėte nuomonės, ieškokite šaltinio ir pasikalbėkite su jais!

a

• Kelionių dienoraštis apie tai, kiek kainuoja kelionė po pasaulį

Keliaudami įgysite daugiau žinių apie daugelį dalykų.

# 3: Priėmimas

Senoji perspektyva: Sėdėjimas nieko neveikiant reiškia, kad esate tingus.

Nauja perspektyva: Tu ne visada turi būti daryti dalykus kad jaustųsi vertas.

Užimtas neprilygsta susižavėjimui. Tai nereiškia, kad svarbu; tai tiesiog reiškia pasirinkimą. Skirkite šiek tiek laiko atsisėsti ir apmąstyti; lėčiau. Kelionės suteikia jums laiko. Geriausia dovana iš visų.

# 4: Nurodoma, kaip užauginti savo vaikus

Senoji perspektyva. Kad vaikai turi skaityti ir rašyti, kad išmoktų.

Nauja perspektyva: Turėjau žinoti, kad tai buvo šiukšlės. Pastaruosius devynerius metus (sėkmingai) mokiausi namuose.

Mano dukra yra vizualiai besimokanti. Ji užtikrintai imsis išsamios diskusijos apie nacistinę Vokietiją ir jos poveikį Lenkijai, nes tris kartus stebėjo Schindlerio sąrašą.

Mano sūnui reikia ką nors pasakyti tik vieną kartą. Jis moko savęs, ko tik nori išmokti internete. Kelionės suteikia vaikams įvairias galimybes mokytis įvairiais būdais.

a

Kelionės keičia jūsų gyvenimo perspektyvą ir tai, kaip jūsų vaikai turėtų mokytis

Mano sūnus tris savaites praleido Šri Lankoje mokydamasis redaguoti. Atsipalaiduok. Kai vaikai nori mokytis, jie mokysis.

a

# 5: senėjimas yra universalus!

Senoji perspektyva. Jūs esate vienintelis iš savo draugų rato, kuris nesensta. Jaučiatės senas ir putlus, o ne toks jaunas kaip anksčiau. Kartu su likusiu pasauliu.

Nauja perspektyva. Kelionės rodo, kad visi ir aš turiu omenyje Visi pasaulyje yra tas pats kaip tu. Jie pasensta, susiraukšlėja, plaukai papilkėja, pasidaro didesni aplink auglį; tai tiesiog taip tipiška. Toks universalus. Ir taip nesvarbu.

Mes visi esame vienodi – visi kenčiame dėl to paties menko nesaugumo. Gyvenimas per trumpas, kad nerimautų dėl celiulito. Išeik ten ir pasimėgauk.

Kelionės po pasaulį

# 6: sveikata

a

Senoji perspektyva: Per lengva susigaudyti toje ar kitoje naujoje maisto madoje ar naujausioje dietoje. Visa tai yra labai nuobodu ir, jei nesi atsargus, tai praranda tavo gyvenimą.

Nauja perspektyva: Kelionės leidžia eksperimentuoti su įvairiais maisto produktais. Dienos pabaigoje viskas labai labai paprasta. Aš naudosiu save kaip pavyzdį; kelionės išmokė šią labai paprastą pamoką: alkoholis + sūriai + saliamis = griežtesnės kelnės. Suši + Ryžiai + Žalioji arbata = Laisvesnės kelnės. Lengva, žirniška.

Požiūris į maistą keičiasi keliaujant

Kelionės leidžia išvengti kasdienio gyvenimo nuobodžių dietų. eksperimentuokite su skirtingais maisto produktais ir pažiūrėkite, koks žodis jums tinka!

šį įrašą? Pia

# 7: Humoro jausmas

Senoji perspektyva. Sunku juoktis iš savęs. Prisijunkite, kai vaikai sušlaps jūsų sąskaita. Gyvenimas rimtas. Egzaminai yra rimti. Darbas yra rimtas.

Nauja perspektyva: Gera juoktis, o kelionės tikrai neabejotinai suteiks humoro jausmą. Gyvenimas per trumpas, kad nerimautum, jog visą laiką būsi rimtas, ten gali būti labai smagu! Leisk kelionėms tai tau atskleisti.

A

Kelionių dienoraštis apie besikeičiančią pasaulio perspektyvą

Juoktis tau naudinga! Leisk kelionėms parodyti, kad pasaulyje yra daugiau juoko, nei verkti.

Ea

# 8: Pinigai

a

Senoji perspektyva: Kad galėtum keliauti, turi turėti šūsnis pinigų. Būsite apgailėtini, jei negalėsite nusipirkti šimtų suvenyrų, apsistoti puošniose vietose ir pavalgyti geriausiuose restoranuose.

Nauja perspektyva: Tai mums buvo didžiausias žaidimo keitėjas. Kelionės jums tai rodo pinigų nepadaro nuostabių kelionių, patirtis daro.

Žinau, kad tai skamba šiek tiek klišiškai, bet tai tiesa. Mes padarėme tokius puikius prisiminimus atlikdami tai, kas mums kainavo labai mažai arba nieko. Kiekvieną kartą. Kelionės pakeis jūsų požiūrį į pinigus, pažadu.

Keisti požiūrį į pinigus

Kelionės jums parodys, kad išgyventi galite kur kas mažiau, nei manote.

# 9. Sveikata

Moteris, dirbanti odontologinį darbą Tailande.

Skubus odontologijos darbas atliekamas Tailande. Už tai sumokėjo visas mano draudimas. Neleisk mintims susirgti atbaidyti keliones.

a

Senoji perspektyva: Mes niekaip negalėjome keliauti. Susirgsime ar susilaužysime kojas ir atsidursime ligoninėje. Tai per baisu. Ne mūsų amžiuje.

Nauja perspektyva: Mano dukrai reikėjo siūlių Las Vegase; ji juos gavo. Mano vyrui reikėjo antibiotikų Indijoje; jis juos gavo. Tailande man reikėjo šaknies kanalo užpildo; Pagavau vieną. Nėra didelio reikalo.

Lygiai tas pats, kas grįžti namo. Gaukite gerą draudimą. Vienintelė draudimo kompanija kelionėms užsienyje, kurią mes kada nors rekomenduotume, yra ši. Praėjusiais metais aš pateikiau tris pretenzijas ir kiekvieną kartą, kai jos buvo tvarkomos greitai ir profesionaliai. Ši puiki kelionių draudimo kompanija yra geriausia, ką rasite (ir aš žinau, nes mano vyras yra mokslinių tyrimų keistuolis)

# 10: amžius

Senoji perspektyva: Kelionės skirtos jaunesniems žmonėms. Aš niekaip negaliu praleisti dvi savaites su kuprine važinėdamas po Indiją. Pasiilgau valties, per savo vaikus išgyvensiu savo kelionių fantazijas.

Nauja perspektyva: NIEKADA nesate per senas keliauti. Keliaudami po pasaulį sutikome aštuoniasdešimtmečių pabaigos ir vis tiek pasimėgauti saule Vietnamo paplūdimyje ar pasivaikščioti Nepale. Ir jūs taip pat. Aš pažadu tau amžių kaip barjerą, kai išeisi pro duris ir įlipsi į tą lėktuvą.

kelionės pakeis jūsų perspektyvą į gerąją pusę!

Kelionės priverčia tikėti savimi! Nesvarbu, kokio amžiaus esi!

[et_bloom_inline optin_id=optin_6]

Susiję įrašai, kurie jums patiks!

17 nuvertintų kelionių vietų, kurios yra pigios ir nuostabios

Pagrindinis kelionių kontrolinis sąrašas. 37 dalykai, kuriuos (tikriausiai) pamiršite

Airijos kelionių patarimai. Ko tikėtis * * tikėtis

35 Italijos kelionių patarimai, kurių kiti nedalins

Patiko šis pranešimas? Prisegti ir pasidalinti! ⇓

Keisti savo perspektyvą kelionių ir nuotykių metu

Taigi viskas! 10 būdų, kaip kelionės pakeis jūsų požiūrį – į gerąją pusę!

Nustokite atidėlioti kitas atostogas ar svajonę pamatyti Aziją, Italiją ar Airiją.

Planuok tai padaryti DABAR.

Kelionės kviečia būti kitu žmogumi, turinčiu daugybę nuostabių idėjų ir nuomonių. Tai daro jus laimingą, tvirtą ir pasitikintį savimi. Tai daro jus įdomiu asmeniu, kurį galite pakviesti vakarienės. Dabar eik. Ir būtinai atsiųskite man kvietimą į savo išvykstantį vakarėlį.