Patarimai

Italijos maisto gaminimas: aštrios krevetės ir dešimt patarimų, kaip sveikai maitintis itališkai

Kaip „Amazon“ asocijuotas asmuo ir kitų susijusių programų narys, aš uždirbu iš tinkamų pirkimų.

10 patarimų, kaip sveikai maitintis italų kalba, pateikė Angela RoBerts

Greitas maistas jums gali būti naudingas. Jei esate kaip milijonai amerikiečių, kurie keletą kartų per savaitę valgo greitą maistą dėl darbo ir beprotiškų grafikų, atkreipkite dėmesį: ŠIOS krevetės yra greitas maistas.

Geras maistas vakarienei, kuris nereiškia varškės, sausos žuvies ar valgio pakaitalo baltymų kokteilio. Tai reiškia maistą, kurį kiekvienas norėtų valgyti, kad ir koks lieknas ar sveikas jis jau būtų. Žemiau pateiktame sąraše rasite gerų maisto idėjų.

Geras maistas, kuris yra tiesiog geras maistas. Dabar padažas beveik šaukia pasimatymo su dideliu plutos duonos gabalu. Ir jei valgote prancūzišką batoną, vis tiek galite suvalgyti du gabalus, dubenį krevečių ir gauti apie 500 kalorijų. Žinoma, jei praleidžiate duoną, turite vos 200 kalorijų. Aš tikiuosi, kad su tavimi bus kalorijų, nes noriu atkreipti dėmesį į sveikus, mažai kalorijų turinčius patiekalus. Niekas negali gyventi iš morkų lazdelių ir būti laimingas.

Visiems desertams, kurie iškepa, ir makaronams, kurie susisuka, tarp naktų yra daug, kur vakarienė yra geras dubenėlis sriubos ar sotus patiekalas, pavyzdžiui, aštrios krevetės.

Bet aš mėgstu maistą, todėl jis vis tiek turi būti geras maistas. Ir, gali būti. Žmonės, bandantys kovoti su nutukimo statistika, neturi kentėti. Manau, kad tai turi būti „twinkie“ tipo įmonės, įtikinančios žmones, kad jei jie nekasti padirbtų kepinių ir „mcburger“ gerklės, gyvenimas kažkaip mažiau tenkina.

Mažiau patenkinamos visos nutukimo problemos ir jos skirtingos kiekvienam. Tačiau špinatų tigras žino ir supranta meilę maistui ir yra čia, kad jums pasakytų: Gerai mylėti maistą, jei tik maistas gali tave mylėti.

Dešimt patarimų, kaip valgyti skanų itališką maistą be svorio

  • Valgykite kaip italas: makaronai yra tik užkandis, po to – nedidelė porcija baltymų ir žalių salotų ar žalių daržovių. Išbandykite sveiką itališką keptą vištieną
  • Padalinkite savo maistą. Pietums valgykite makaronus, vakarienei – baltymus ir žalumynus. Išbandykite „Bucatini“ su juodaisiais pipirais ir sūriu, kad gautumėte turtingą, tačiau lengvą spageti patiekalą.
  • Lengvai valgykite su grietinėlės padažais. Pomidorų padažai gali būti pagaminti per dvidešimt minučių, jie turi daug maistinių medžiagų ir yra daug mažiau kalorijų. Išbandykite šį „All All Amatriciana“
  • Paruoškite padažus su alyvuogių aliejumi ir česnaku. Riebalai patenkina ir jūs valgysite mažiau; alyvuogių aliejus turi naudos sveikatai, kaip ir česnakas. Išbandykite brokolių rabeles ir makaronus.
  • Krevetės ir šukutės yra mažai kalorijų, daug skonio, todėl jūs galite pasigaminti greitą ir skanią vakarienę NEMOKAMAI, nei jūs kainuosite. Taip tu gali.**
  • Itališkos sriubos yra sočios, sotios, sveikos ir net su duonos gabalėliu nesulaužys kalorijų banko. Žiūrėkite žemiau esantį špinatų tigrų sriubų sąrašą. Išbandykite šį nuoširdų, mažai angliavandenių turintį itališką jautienos troškinį arba šį greitą ir lengvą „Minestrone“.
  • Jei valgote makaronus, nedėkite antro angliavandenio. Išsaugokite duoną kitam patiekalui.
  • Išbandykite nedidelį kiekį alternatyvių krakmolo pasirinkimų, kad padidintumėte patiekalo skonį, nes tai ossobuco su kruopomis. Šiame patiekale tikrai yra tik truputis krakmolo.
  • Sutaupykite vyno savaitgaliams; per dažnai vynas mažina pasipriešinimą ir oi, jūs valgote per daug.
  • Kepkite daržoves su alyvuogių aliejumi, jūros druska ir mėgaukitės itališkais lengvesniais patiekalais, galbūt su duonos gabalėliu. Pusė puodelio makaronų su 2 puodeliais daržovių ir savaitės viduryje turėsite puikią vakarienę. Išbandykite šiuos česnako skrudintus Briuselio kopūstus.

Mums būtų malonu, jei mus stebėtumėte socialiniuose tinkluose.

Facebooktviterispinterest„Instagram“ piktograma

Spausdinimo receptas

Aštrios krevetės su raudonaisiais čili pipirais

Pritaikytas iš Marcella Hazan knygos „Essential’s of Italian Cooking“

Kursas: Įėjimas

Virtuvė: Italų

Porcijos: 4

Ingridientai

  • 1/4 puodelis pirmo spaudimo alyvuogių aliejus
  • 1 vidutinio askaloninio česnako smulkiai supjaustyti
  • 2 česnako skiltelės smulkiai supjaustyta
  • 1 šaukštelis raudonųjų pipirų dribsniai arba kapotų aitriųjų raudonųjų čili pipirų
  • 3 šaukštai kapotų petražolių
  • 1 didelė skardinė itališkų slyvų pomidorų kapotos sultys (naudojau San Marzano iš Fresh Market)
  • Jūros druska
  • 1 svaras laukinės krevetės lukštentas, išvalytas, deveined
  • Ant grotelių keptos arba orkaitėje keptos duonos riekelės

Instrukcijos

  • Alyvuogių aliejuje pakepinkite česnaką ir askaloninius česnakus. Įpilkite pipirų dribsnių ir petražolių.dėkite pomidorus. Virkite ant silpnos ugnies dvidešimt minučių, kad sumažėtų sultys.

  • Kelis kartus nuplaukite krevetes šaltame vandenyje. Išdžiovinkite ir įpilkite į padažą, kai jis bus paruoštas. Virkite tik tol, kol krevetės iškeps (apie 3 minutes).

  • Kepkite storus duonos gabalėlius ketaus keptuvėje ant viryklės, truputį subertos alyvuogių aliejaus, arba kepkite orkaitėje, kol paruduos.

  • Patiekite iš karto.

Prašome sekti mane instagram. Jei gaminsite šį receptą, pažymėkite mane #špinatas.

Jei jums patinka šis receptas, prašau duoti penkias žvaigždes. Tai reiškia daug. xoxo


Palikti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *