11 skanių „Emilia Romagna“ maisto patirčių

Peržiūrėkite vienuolika skanių „Emilia-Romagna“ patiekalų, kurių neturėtumėte praleisti apsilankę gastronomiškiausiame Italijos regione.

Makaronai „Trattoria di Via Serra“ - „Emilia Romagna“ maisto patirtis

Mes žinojome, kad galų gale pravažiuosime Emiliją-Romaniją savo epinio pasaulio maisto kelionėje. Kai pirmą kartą lankėmės Bolonijoje 2010 m. Pabaigoje, mes jau buvome dviejuose kertiniuose akmenyse „pirmą kartą lankotės Italijoje“ – Romoje ir Florencijoje.

Šioje pradinėje Italijos kelionėje mes galėjome apsikabinti Venecijos link, bet to nepadarėme. Būdami kieto maisto mėgėjais, Bolonija į savo kelionės planą pateko prieš Veneciją.

Būdami Bolonijoje, mes kramtėme prosciutto, mortadella ir lasagne verdi al forno. Mes žygiavome vėlyvo rudens šokolado festivalyje ir šliaužėme pro Santo Stephano vienuolynus. Daryl net pakvipo dramblio kaulu po vakarienės „Heartbreak“ viešbutis bet mes nukrypstame.

Kelerius metus ir po daugelio tinklaraščio įrašų greitai pasukome į priekį, „Blogville“ projektas mus įtraukė į Italijos „La Grassa“ (riebųjį – Bolonijos gerai uždirbtą slapyvardį). Tačiau šį kartą mes ištyrėme kur kas didesnę Bolonijos namų Emilija-Romanija, kuri yra pasaulis sau ir viena iš geriausių vietų pasimėgauti Italijos gastronomija.

Kodėl verta aplankyti Emiliją Romagną?

Nusileidus iki jo, visas Italijos pusiasalis yra turistų traukos centras. Šalis alsuoja puikiais kalvų miesteliais ir vynuogynais už Toskanos, nuostabiu menu už Romos ribų ir puikia architektūra už Venecijos. Eikite bet kur pusiasalyje ir pamatysite vaizdingus vaizdus, ​​nesenstančius lankytinus objektus ir, svarbiausia mums, puikų maistą.

Emilija-Romanija, šeštasis pagal dydį Italijos regionas, turi visus tuos dalykus. Vakarų Emilijos provincijose, tokiose kaip Parma ir Modena, vakarienininkai gali paragauti žinomiausių Italijos maisto produktų viename iš puikių šalies duonos krepšelių. Rytinėse „Romagna“ provincijose keliautojai gali mėgautis legendiniais kalnų vaizdais San Marine, puikiais vynuogynais ir nepakankamai įvertintais raudonaisiais vynais Ravenoje ir auksiniais saulėlydžiais palei smėlio pripildytus Riminio paplūdimius.

Emilijos-Romanijos regionas turi tiek daug ką pasiūlyti su puikiais žmonėmis. Neabejotinai būtų galima suplanuoti atostogų maršrutą neišvykstant iš ilgojo centrinio Italijos regiono. Tiesą sakant, mes nustatėme, kad dviejų savaičių net nepakanka.

„Pro“ patarimas
Automobilių nuoma Bolonijoje leis jums apžiūrėti Emiliją-Romaniją už regiono traukinių stočių ir autobusų maršrutų.

Geriausios Emilijos-Romanijos maisto patirties

„Laminona Pizza“ ir alus San Marine
„Emilia-Romagna“ maisto patirtis yra svarbi. Po visos dienos gastrolių kartais geriausias pasirinkimas yra picos ir rankinio alaus patiekalai, kaip šis valgis San Marine.

Keliautojai visame pasaulyje žino apie maistą Bolonijoje, Emilijos-Romanijos sostinėje, užpildytą portikais ir alsuojančiu charakteriu. Tačiau Bolonija Italija yra tik Emilijos-Romanijos maisto slėnio viršūnė. Su kitais miestais, įskaitant Modeną, Parmą, Ferrarą, Ravenną ir Riminį, Emilijos-Romanijos regione yra daugybė vietų, kurių kiekvienas siūlo skirtingą maistą.

Daugumai maisto keliautojų pažįstamas Parmigiano Reggiano (žr. Toliau). „Emilia-Romagna“ yra vienintelė vieta pasaulyje, kur galima valgyti populiarų virtą ir spaustą sūrį. Sūrių mėgėjai neturėtų sustoti ties šiuo „sūrių karaliumi“ – Emilija-Romanija taip pat gamina unikalius sūrius, tokius kaip „Fossa“ Cesenatico mieste, kurių taip pat verta paragauti.

Mes praleidome daugiau nei dvi savaites naršydami Emilijos-Romanijos Italijoje ir atradome daugybę maisto produktų, kurių maistą mėgstantys lankytojai neturėtų praleisti. Kiekviena patirtis vietinį maistą ir vyną demonstruoja skirtingai. Be to, jie visi yra įdomūs būdai susisiekti su vietos maisto kultūra. Čia yra mūsų vienuolika geriausių:

1. Valgykite Gelato Bolonijoje ir už jos ribų

Gelato „Cremeria Santo Stephano“ Emilijoje Romanijoje
Emilija-Romanija turi daugybę želaterijų pagal savo dydį. Kai esate Emilijoje-Romanijoje, niekada nebūna toli nuo savo kito kūgio gelato.

„Gelato“ nebuvo išrastas Emilijoje-Romanijoje, tačiau kreminiai, svajingi itališki ledai yra geresni turtingame Italijos regione nei bet kur kitur pasaulyje. Taip, mes tai pasakėme. „Emilia-Romagna“ turi geriausią gelato pasaulyje. Galite valgyti želatiną daugiau nei dešimtyje puikių gelaterijų šurmuliuojančiame Bolonijoje, o spurgų žemyn nubraukti toliau – Gelateria Bloom Modenoje, Cremeria Capolinea Reggio Emilia ir Ciacco Lab Parmoje.

Tikri ledų mėgėjai gali apsilankyti „Carpigiani“ įrenginyje prie pat Bolonijos, kad gautų dar išsamesnę želatinos patirtį. „Carpigiani“, pagrindinis „gelato“ mašinų gamintojas, turi interaktyvų „Gelato“ muziejų, kuris siekia gelato šaknų iki Mesopotamijos, Romos ir Graikijos.

„Gelato“ muziejaus lankytojai gali dalyvauti įmonės „Discovering Gelato“ patyrime, kuris apima ekskursiją po muziejų, želatinos gaminimo pamoką ir, svarbiausia, želatinos degustaciją.

Peržiūrėkite mūsų Bolonijos gelato vadovą, kuriame atskleidžiame savo mėgstamiausias Bolonijos gelaterijas. Tada žiūrėkite mūsų „YouTube“ vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip gaminti želatoną „Carpigiani“.

→ Spustelėkite čia užsisakyti „Discovering Gelato“ patirtį Carpigiani.

2. Vykdykite Nieko meistro Maisto takas Modenoje

Makaronai „Trattoria Pomposa“, Modenoje, Italijoje
Makaronų gaminimo žaidimas Modenoje yra stiprus, kaip parodyta Nieko meistro televizijos serijos.

Ironiška, bet mes dar nežiūrėjome kultinio „Netflix“ numylėtinio Nieko meistro kai pirmą kartą lankėmės Modenoje. Ši ironija yra dviguba.

Pirma, pasirodymas yra visiškai nuostabus, nes mes jį atradome stebėdami pirmuosius du sezonus netrukus po mūsų apsilankymo Modenoje. Antra, netyčia aplankėme keturias vietas, kur „Dev Shah“ (kaip vaidina Azizas Ansari) valgė ir gėrė laidoje per mūsų Modenos dienos kelionę.

„Menomoka“ kava Modenoje, Italijoje
Gėrėme kapučinos trečiosios bangos kavinėje „Menomoka“, nesuprasdami, kad meniškai dekoruota „Modena“ kavinė yra Aziz Ansari „Netflix“ serijoje Nieko meistro.

Čia yra pagrindiniai „Modena“ maisto sustojimai, kuriuos galite atlikti savarankiškai Nieko meistro turas:

• „Hosteria Giusti“ – nesenstanti, intymi Osteria, esanti virš legendinės mėsinės, kur Dev stebuklingai surenka lentelę už improvizuotą datą
  • „Archer“ – klasikinis, į biblioteką panašus, neone apšviestas vyno baras su puikiais krėslais viduje ir šaligatviu žmonėms, stebintiems lauke
  • Baras Schiavoni – parduotuvė šalia „Mercato Albinelli“, puikiai tinkanti greitam sumuštiniui (o gal dar vienai taurei vyno)
  • „Mercato Albinelli“ – klasikinis centrinis turgus su šviežiais produktais, sūriu, mėsa ir žuvimi
  • „Osteria Francescana“ – vienas didžiausių pasaulio restoranų ir sunkiausiai rezervuojamas
  • „Menomoka“ – moderni trečiosios bangos kavinė su ramiu, į urvą panašiu kambariu, kuriuo galėsite mėgautis ramia akimirka, kartu su meistriškai sukurtu kapučino
„Archer“ vyno baras Modenoje, Italijoje
Mes gėrėme vyną ir putojantį vandenį „Archer“, dar vienoje vietoje, rodomoje „Aziz Ansari“ „Netflix“ serijoje Nieko meistro.

Ne a Nieko meistro gerbėjas? Šiaip nueik į Modeną.

Vos per trumpą kelionę traukiniu nuo Bolonijos žavusis Emilijos-Romanijos miestas turi daug ką pasiūlyti su savo istorine miesto aikšte, Luciano Pavarotti muziejumi, „Ferrari“ muziejumi ir puikiu maistu. Modenoje gyvena tradiciniai balzaminio acto gamintojai, „Parmigiano-Reggiano“ sūrio pieninės, „Lambrusco“ vyno gamintojai ir šviežių makaronų gamintojai. Lankydamiesi Modenoje, jūs neišalksite!

„Calzagatti“, „Trattoria Pomposa“, Modenoje, Italijoje
Kalcagatti buvo svarbiausias mūsų valgio restorane „Trattoria Pomposa“. Virėja Luca Marchini ruošia šį patiekalą su polenta, borlotti pupelėmis ir varške.

Neoficialus „Master of None“ turas Modenoje kelia apetitą, ar bent jau mums tai padarė. Modenos dienos kelionę baigėme vakariene „Trattoria Pomposa“.

Šefo Lucos Marchini „Pomposa“ yra vienas iš dviejų Modenos virėjų vairuojamų tradicinių restoranų (kitas – Mossimo Bottura „Osteria Franceschetta“), kuriame tiekiama Emilijos klasika, pavyzdžiui, „Lasagne Verdi al Forno“, modernioje aplinkoje. Tarp rekomenduojamų patiekalų yra jų mišrios patiekalinės lėkštės, lazanija ir kalcagatti (keptos polentos ir borlotti pupelės), patiekiamos ant varškės.

„Pro“ patarimas
Suplanuokite iš anksto, jei norite papietauti „Osteria Francescana“. Šiame aukšto įvertinimo trijų žvaigždučių „Michelin“ restorane, kuriame patiekiama Emilijos-Romanijos virtuvės viršūnė, būtina išankstinė rezervacija. Nenusiminkite, jei nepateiksite rezervacijos. „Modena“ turi daug kitų puikių restoranų, tokių kaip „Trattoria Pomposa“, kur valgėme vakarienę.

3. Valgykite aukštai danguje San Marine

San Marino asmenukė
Negalėjome nustoti žvilgtelėti į tvirtovės bokšto vaizdą į San Marino vaizdus. Padarėme išimtį, kad padarytume šią asmenukę su vaizdu už nugaros.

Trečia pagal dydį valstybė Europoje ir penkta pagal dydį pasaulyje, San Marino Respublika yra suvereni valstybė, esanti Emilio Romagnoje. Tvirtovės bokštų ir iš jų atsiveria įspūdingi vaizdai, todėl dienos kelionė į šią šalį šalyje verta vien dėl epinių vaizdų.

Tačiau kodėl gi nepasėdus autobusu iš netoliese esančio Riminio ir nakvojant? Nakvynė per naktį leis jums apžiūrėti tris bokštus ir baziliką dienos metu ir valgyti puikų maistą išvykus dienos žygeiviams.

San Marino saulėlydis
San Marinas yra gražus bet kuriuo paros metu, bet galbūt labiausiai, kai pradeda tekėti saulė.

Saulei leidžiantis San Marinas siūlo Emilijos-Romanijos keliautojams kitokios patirties, kai lankytojai gali romantiškai pasivaikščioti vingiuotais akmenimis grįstais keliais ir valgyti vietinį maistą be minios turistų, ieškančių geriausių nuotraukų ir suvenyrų. Nenuostabu, atsižvelgiant į jo geografinę padėtį Emilijoje-Romanijoje, o San Marino maisto pasirinkimuose yra mėgstamų italų, tokių kaip pica, makaronų ir piadinos, tačiau San Marino virtuvė tuo nesustoja.

Virėjas Luigi Sartini vadovaujamas vienos žvaigždutės „Michelin“ restoranas „Righi La Taverna“ siūlo prabangius valgius Piazza Libertà aikštėje. „Sartini“ patiekalai išties gastronomiškoje aplinkoje pakelia vietinius produktus, tokius kaip sraigės ir ėriena, iki magiško lygio.

Pomidorų sriuba kiaušinių lukšto pradinuke „Ristorante Righi“ San Marine
„Righi La Taverna“ virėjas Luigi Sartini tiekia gastronominę virtuvę, pavyzdžiui, šį pomidorų sriubos užkandį, patiekiamą į įdubtą kiaušinio lukštą.

„Pro“ patarimas
Įsigykite paso antspaudą turizmo biure San Marine. Nors antspaudas nėra būtinas norint patekti į suverenią valstybę, jis keliautojams suteikia nuostabų suvenyrą ir garbės ženklą.

4. Sužinokite, kaip gaminti makaronus

Makaronų klasė Emilijoje-Romanijoje
Ir menas, ir įgūdis, makaronus gaminti rankomis yra sunkiau, nei atrodo.

Emilijos-Romanijos vietiniai gyventojai su savo močiutėmis auga gamindami makaronus (nonnos), daugelis mokosi formuoti makaronus dar nespėję vaikščioti. Ne taip seniai praeityje rankomis valcuotų makaronų gamyba namuose buvo kasdienis ritualas daugelyje šio regiono namų, suteikiantis tiltą tarp kartų.

Tačiau dėl šiandienos užimto ​​gyvenimo būdo dauguma žmonių nespėja kasdien gaminti šviežių makaronų. Vietoj to, jie paprastai makaronus gamina specializuotose parduotuvėse ir turguose, išskyrus šventes ir šeimos renginius.

Sužinokite apie geriausių makaronų valgyti visame pasaulyje.

„Le Sfogline Pasta Making Demo“ Bolonijoje, Italijoje
Monica Venturi meistriškai formuoja tortelinius Le Sfogline Bolonijoje.

Laimei mums visiems, Emilijoje-Romanijoje galima lankyti pamokas ir sužinoti apie makaronų gaminimo meną. Šios praktinės patirtys yra ir smagios, ir edukacinės, jau nekalbant apie skanu.