Patarimai

10 patarimų pavargusioms mamoms (įtraukta nemokama spausdinimo „Be streso savaitė“)

Dalijimasis yra rūpestingas!

10 patarimų pavargusioms mamoms + nemokamas spausdinimas norint atsikratyti streso

Kaip būtų nuostabu, jei vaikas pažiūrėtų į tave ir pasakytų: „Mama, tu pavargusi, padaryk pertrauką!“. Bet tu ir aš per daug gerai žinome, kad tai tik sapnas, įvykęs tarp alkanų riksmų 2 val. Ryto ir košmariško verkimo 4 val., Arba šlapios lovos ar ausų infekcijos, arba .. Na, drąsiai pridėkite prie savo patirtis. Štai kodėl kartais būtina sustabdyti laikrodžio švytuoklę ir perskaityti šiuos 10 patarimų pavargusioms mamoms. Brangink juos mama, nes taip, tu to nusipelnei!

Nes visi žinome, kad kalbame ne tik apie naktinį budėjimą. Ne, ne, ne! Be miego trūkumo, turime pridėti milijoną kasdienių įsipareigojimų ir pareigų. Kadangi neužteko rūpintis mažyliu, tai tavo darbas, namas, vyras, maisto produktai, reikalai, papildoma veikla, ir tavo močiutės sesers pusbrolio gimtadienis, kurį tu negaliu visiškai praleisti, tiesa? Bet ar nesijaučiate šiek tiek panašus į Voldemortą, pasiruošusį nušauti Avadą Kedavrą prieš visus, kurie drįsta su jumis užmegzti akių kontaktą? Taip? Tada skaitykite toliau.

10 patarimų pavargusiai mamai

Yra vilties, ir jūs tikriausiai jau žinote visus šiuos dalykus, tačiau sunku atsiduoti sau leidimas juos atlikti. Skamba pažįstamai? Tačiau atminkite, kad jei sudeginsite visus savo išteklius, nieko negalėsite padaryti. Taigi laikas įkrauti baterijas, gerai? Eime.

1. Pailsėkite kada tik galite.

Iš visų patarimų pavargusiai mamai tai tikrai mano mėgstamiausia. Tai gali atrodyti nereikalinga, bet tai lengviau pasakyti nei padaryti, tiesa? Neteisinga !! Jūs nebūsite geresnė mama, kasdien tvarkanti namus. Bet jūs būsite, jei naudosite tą laiką užmerkti akis ir pailsėti. Būti mama tikriausiai yra didžiausias džiaugsmas, bet kartu ir didžiausias iššūkis. Nenuvertinkite to ir pasitarkite su pailsėjusiu protu, kai tik galite. Užtikrinu jus, kad niekas nedrįs manyti, kad esate tinginys. Ir jei jie tai padarys, liepkite jiems vaikščioti basomis „Lego“. Jums nereikia žmonių, kurie jūsų gyvenime atneša negatyvo, ypač šiuo momentu.

Pailsėję turėsite aiškumo su jais susidoroti (jei norite. Arba, kaip aš matau, galite palikti šiuos žmones ten, kur jie yra). Bet niekada, ir aš turiu galvoje niekada, atsiprašau, kad reikia miegoti. Naudokite visas premijas, kurias turite pakeisti su vyru, pavyzdžiui, Motinos dienai ar gimtadieniui ir pan.

2. Nustatykite ir tvarkykite prioritetus

Dabar, kai esate labiau pailsėję, turime įsitikinti, kad šis fizinis ir psichinis išsekimas įvyks vis rečiau ir vėliau, tiesa? Pirmasis žingsnis – geriau susitvarkyti ir nuleisti prioritetų sąrašą.

Yra dalykų, kuriems negalite pasakyti „ne“, tačiau yra ir kitų, kuriuos galite pavesti arba sutvarkyti taip, kad sutaupytumėte brangaus laiko. Kaip jie sako čia, JAV:

„Dirbk protingiau, o ne sunkiau“

ir aš myliu šį posakį, nesorganizacija leidžia labai efektyviai optimizuoti laiką.

Norėdami padėti jums tai padaryti, sukūriau jums labai paprastą darbalapį, kurį naudoju kas savaitę. Žinau, tai atrodo kaip papildomas dalykas, tačiau patikinu, kad skirdami 5 ar 10 minučių per savaitę (ne ilgiau) šiai paprastai dienai sutaupysite papildomų valandų nuovargio. Visa tai išeis į naudą, pažadu.

Šie patarimai pavargusioms mamoms yra tik pradžia. Tada turėsite juos pritaikyti praktikoje. Neatsitiktinai aš pavadinau šį darbalapį „Savaitė be streso“😉 ir galite atsisiųsti nemokamai, užpildydami formą šio įrašo pabaigoje.

3. Nuraminkite nervus

Kartais išsekimas verčia sakyti ar daryti tai, ko galiausiai apgailestaujame, pridėdami kaltės jausmo prie jau esamo nusivylimo. Kai suprasite, kad tampate nepakantūs savo mažylio ar kūdikio prašymams arba kad jūsų vyras sako tai, kas jus tikrai erzina, atsitraukite ir giliai įkvėpkite. Jei reikia, atsitraukite nuo visų ir visų ir eikite kelioms minutėms į kitą kambarį. Kai grįši, jei vaikas žiūri į tave dideliu klaustuko akys, nebijok aiškiai jai paaiškinti, kad mamai reikėjo ramios minutės, kad nusiramintų.

Pabandykite susigrąžinti geriausią nuotaiką arba gerai pasijuokti. Gyvenime yra daug blogesnių dalykų, tačiau tai nereiškia, kad turėtum įtempti savo nervus, kol jie lėtai pradės suirti tavo galvoje. Nesiekite to taško, gerai? Bandydami atsispirti ar įveikti galią ignoruodami problemą, virvę trauksite tik tol, kol ji nutrūks. Vietoj to išmokite atpažinti lūžio tašką ir nesigėdykite bėgti kelias minutes. Tai yra šių patarimų, skirtų pavargusiai mamai, esmė.

4. Pasikalbėkite su žmogumi, kuris jus supranta

Nesvarbu, ar tai tavo vyras, ar tavo mama, ar geriausias draugas, rinkis žmogų, kuris tavęs nesmerks ir išklausys viską, ko tau reikia, kad palengvintų tavo krūtinės naštą. Jei kalbate su drauge ir ji nieko nedaro, tik vertina ar lygina jūsų su „tobulu gyvenimu“, atkreipkite dėmesį į tai: draugas X netinka pasitikėjimui įtemptu metu. Galbūt ji tinka nakčiai, bet ne klausytis.

Šiuo atveju aš nesakau, kad jūsų pasirinktas asmuo negali duoti jums kitokių ar geresnių patarimų pavargusiai mamai ar galbūt konstruktyvios kritikos (pavyzdžiui, kad perdegate ir jums reikia kažko atsisakyti). Būkite pasirengę priimti žodžius, kurie jums šiuo metu gali nepatikti, bet giliai širdyje žinote, kad tai tiesa.

Taigi palikite ramybėje tuos, kurie jus teisia neturėdami jokio kito tikslo, o ne priversdami jus jaustis dar blogiau. Yra didžiulis skirtumas. Bet patikėk manimi, atsiverti su žmogumi, kuris tave supranta, yra tikras malonumas. Ir galbūt, kas žino, jie pasiūlys pagalbą išgelbėti jus nuo kito šio sąrašo punkto (bet nepadarykite to viso pokalbio tikslu, gerai?)

5. Paprašykite pagalbos

Skamba kaip dar vienas nereikalingas dalykas? Bet kiek kartų iš tikrųjų prašėte pagalbos? Kartais tai pripažįsta tai per daug, tai pirmas žingsnis į išganymą. Dėl to tavęs nėra mažiau pajėgus. Nėra gėda prašyti pagalbos seneliams ar dėdėms ar, jei turite galimybę, tikrų tikrų draugų. Atminkite, kad jūsų tėvai buvo ten prieš jus, todėl jie labai palaikys. Jei norite asmeniškai rūpintis savo vaiku, paprašykite pagalbos dėl kitų reikalų ar darbų, pavyzdžiui, valymo, maisto prekių ir kt.

Kita vertus, jei jaučiatės gerai palikę vaiką kelioms valandoms, naudokite jį poilsiui, išeikite ar bet ką, ką žinote, tai padės jums įkrauti baterijas. Atminkite, kad jūsų nuotaika turi esminį vaidmenį jūsų šeimos laimei. Net jei viskas daroma ne taip, kaip norėjote, nedvejodami patikėkite kai kuriuos šiuos dalykus savo vyrui, mamai, seseriai ar bet kam.

Konkrečią vietą, kurią užpildysite, rasite anksčiau minėtame darbalapyje, kur galėsite praktiškai pritaikyti šiuos patarimus pavargusiai mamai ir dar daugiau.

6. Suteikite sau naktį su draugais

pabendrauti su draugais

Aš atskyriau šį tašką nuo pasikalbėti su kuo nors taškas tyčia. Priežastis yra labai paprasta: jei nuspręsite išgerti kavos, kad sielos ir problemos išsektų, siūlau tai paaiškinti nuo pat pradžių. Jei pakviesite draugus, jie greičiausiai tikėsis įprasto linksmo ir linksmo bendravimo, o ne ašarojančio prisipažinimo apie gedimą.

Nesakau, kad jums neleidžiama apie tai kalbėti, bet bendravimas su draugais turi reikšti kištuko ištraukimą, pamiršti stresą ir
daug juoktis!

Tada, jei tai ateina ir norite padėkoti savo draugams, padėjusiems atsipalaiduoti šiuo įtemptu laiku, eikite į tai. Tačiau visa tai turėtų suktis apie linksmybes ir atsipalaidavimą. Pirmiau minėtas protrūkis gali įvykti telefonu arba asmeniškai, tačiau patikslinkite, kad turite su kuo nors pasikalbėti, kad nesprogtumėte.

Įsidėkite save į savo draugų vietą: jie pagaliau pamatys jus po to, kai Dievas žino, kiek laiko, ir būtų labai liūdna praleisti naktį keikiantis dėl to, kaip esate stresas. Jau nekalbant apie tai, kad tai gali pabloginti savijautą. Čia nesupraskite manęs neteisingai: paskutinis dalykas, kurio norite apsimesti kad esate pasaulio viršuje, kai iš tikrųjų esate visiškai perdegęs. Būkite savimi ir sąžiningas, bet pabandykite mėgautis akimirka, gerai?

Žinote, ką jie sako: juokas yra naudingas sielai 🙂

7. Padarykite protinę (ir fizinę) pertrauką

Jei galite pailsėti porą dienų nuo darbo, primygtinai siūlau tai padaryti. Jūs tikrai negalite eik atostogauti tapęs mama, bet kaip darbuotojui nėra nieko blogo, jei pasipildote ligos ar atostogų dienomis. Kartais, kai to būna per daug, tiesiog … Na, per daug. Žinau, tu norėjai tas dienas pasilikti vasaros atostogoms, bet ar tai tikrai prasminga, jei ten patinki visiškai išsekęs? Tam jie ir skirti, naudokis jais. Ir jei jūsų mažylis eina į vaikų darželį, pamatysite, kiek gausite iš vienos dienos namuose. Galite pailsėti, užsiimti mėgstamu hobiu ir grįžti prie kelių dalykų, kuriuos norėjote padaryti. Ta sielos ramybė ir pasiekimai atsipirks už (nesąmoningą) kaltės jausmą dėl tų atostogų dienų naudojimo.

8. Skurdžiai išverk visas ašaras ir iš naujo paleisk su šypsena

Dabar aš nenoriu to girdėti: ne gėda išlieti didelį riebų, išlaisvinantį verksmą, gerai? Nesvarbu, ar to žmogaus kompanijoje, su kuriuo pasirinkote išeiti, ar su savimi 5 minutes, tiesiog paleiskite tai!

Kartais viską laikome viduje. Ir tada jis tampa per daug ir kažkaip viskas sprogsta. Geriau šiandien riebiai verkti, nei rytoj pykti.

Jūs tikrai jausitės geriau ir galėsite vėl šypsotis. Iš šio patarimų sąrašo pavargusioms mamoms tai man gal ir yra sunkiausia, nes dėl tam tikrų kvailų priežasčių aš verkią lyginu su dugno pasiekimu. Bet tai didelis melas. Visiškai gerai išeiti ir nėra ko gėdytis. Jau nekalbant apie tai, kad nebūtinai turite tai padaryti kitų akivaizdoje, jei jums tai sukelia nepatogumų. Jūs visada galite paskandinti veidą pagalvėje ir išsiverkti iš savo sistemos. O kadangi tu ten … Snapo laikas !! 🙂

9. Mėgaukitės kiekviena akimirka su savo partneriu

pora

Pagalvokite apie tai, kada jūsų mažyliui pasidaro gėda, ar dėl kokių nors priežasčių ji yra blogos nuotaikos. Ką tada veiki? Jūs ją apkabinate, siūlote paguosti arba stumiate žaisti su draugais, kad atitrauktumėte dėmesį. Kodėl tau turėtų būti kitaip? Tikriausiai darbą atliks jūsų partnerio apkabinimas, intymumas ar net vakarienė ir filmo pasimatymas.

Mėgaukitės savo sutuoktinio ar partnerio akimirkomis ir nebijokite apie tai jam pranešti jums reikia moters laiko, be to, kad esate mama.

Dar kartą rekomenduoju skirti 2 minutes ventiliacijos fazė o visa kita – linksmybės, atsipalaidavimas, glaustymasis, bet be jokios gėdos …

Palikti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *